سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات بانو



...

نگران نباش

حال دلم خوبست

آرام گوشه ای نشسته و رویاهایش را به خاک میسپارد...

نگران نباش

 

"حال من خوب است..."

بزرگ شده ام !...

دیگر آنقدر کوچک نیستم که در دلتنگی هایم گم شوم!

آموخته ام

که این فاصله ی کوتاه

بین لبخند و اشک

نامش:

"زندگیست..."

آموخته ام که دیگر دلم برای نبودنت تنگ نشود...

راستی!

دروغ گفتن را نیز خوب یاد گرفته ام ...

"حال من خوب است..."

 


دوشنبه 91/5/30  توسط خاطره  |  بیا کمکم کن ()

 

 



خاطره
✿❤✿ عاشقانه از حرفها و خاطراتم می نویسم برای کسی که دوستش دارم ✿❤✿ ✿❤✿ ✿❤✿ تنهام نذار تو این فاصله .... منو با این همه خاطره **بے تـــــو چشـــــم دیدن چیــزهایے را که با تـــــــو دیده ام را نــــدارم...**


 

 

حرف دل من به تو عزیزترین
...
...
خدایاااااااااااااا
...
...
...
[عناوین آرشیوشده]

 

دی 90
زمستان 90
بهار 91
تابستان 91

 

 

قالب وبلاگ
بانک قالب های فارسی وب
Manna
●◌♥DELTANGI♥◌●
`☂ یــہ دُنیــ ـآ دلَـم گـرفـتـِـہ ☂
در مسیر پیشرفت...
ME&YOU
قاتی پاتی!!!!

 

RSS 2.0

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 31161